2025.07.01
Driftsleder har ferie fra 14/7 - 3/8, altså uke 29, 30, 31.
I uke 29 og 30 er kontoret stengt.
I uke 31 har vi vikar fra TEAM Service Eia, mandager og fredager kl. 11-13.
Ved spørsmål eller hjelp bruk e-post: driftsleder.lonborg@gmail.com / lonborgbrl@gmail.com
Driftsansvarlig er tilgjengelig ved akutte henvendelser: 900 89 145.
2024.01.31
Styret i Lønborg borettslag har vedtatt å begynne arbeidet med utskiftning av lyskildene i borettslaget. For å fordele utgiftene har man valgt å begynne med Helleveien 267, altså b-blokken i år og vil deretter fortsette arbeidet i de andre blokkene i årene fremover.
2024.01.17
Vi har siden november hatt utplassert container for restavfall ved fjellknausen i C-blokken, dette er en midlertidig erstatning for sjakt og bossug. Som nevnt i tidligere SMS er årsaken skade på rør og muligens tank.
2023.04.13
Før påske ble det utført fasadevask i A-blokken i tillegg til vask av boss sjakter i alle blokker. Arbeidet ble utført av KTV Group etter avtale med borettslaget.
2022.11.08
Elektrikerfirmaet Ernst Eismann har nå ferdigstilt arbeidet med utskiftning av de gamle hovedtavlene våre fra 1962!